Beverly Hills

Förut när jag och Malin var mindre (okej vi gick i femman..) så älskade vi tvserien Beverly Hills som gick på trean. Vi missade rent ut sagt aldrig ett endaste avsnitt. Vi kunde springa hem från busshållsplatsen för att inte missa ett avsnitt. Det var som en rutin. Varje eftermiddag var vi hos mig eller Malin och såg på Beverly Hills samtidigt som vi åt mellanmål. Gosh vad jag saknar de tiderna. I alla fall, till syftet med det här inlägget. Nu har dom gjort en ny veriasion av programet som har premiär idag. Min fråga är bara varför?! Varför ska allt som är så orginellt och så förstöras. Jag har inte sett nått av de nya avsnitten, men jag kan ju tänka mig. Låt orginalet vara tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0