Det blev grey's iallafall

Jag såg grey's endå. Det var inte så farligt, förutom att dom skar upp grisar vilket inte var så himla trevligt. Jag vet inte hur många gånger dom upprepade att inget djur kom till skada. Men i alla fall. Samtidigt smsade jag med Julia, aka andra halvan av denna blogg, som alltid under grey's anatomy. Det har blivit nått som bara händer, efter varje trauma kommer eller skickas ett sms. Haha det är faktiskt kul, har blivit som en liten tradition. Men nu ska jag sova! Jag har spanska prov imorgon och behöver helst åtta timmars sömn (vilket det inte kommer bli..) Pusselipuss söta läsare.


Kommentarer
Postat av: julia

haha :D:D

2008-11-27 @ 15:40:14
URL: http://amjuhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0