Ingen grey's för mig

Dom varnade nyss för starka scener på Grey's Anatomy. Och jag vågar inte kolla. Helt ärligt. Jag är jättekänslig mot blod osv, det vet nog alla som känner mig. Så det är bäst att jag håller mig undan. Idag disikerade sexorna (!!) grishjärtan i skolan. Inte ens det klarade jag av när jag såg vad dom höll på med, men min lillebror (som är en av alla miljontals sexor i min skola) tyckte inte att det var nått speciellt.

Jag: Alltså jakob, såg du dom som disikerade hjärtan idag?
Jakob: Jamen jaaa jag var ju där.
Jag: Va?! Disikerade du?
Jakob: Japp
Jag: Är du seriös?
Jakob: Ja, vi var i grupper så fick vi ett grishjärta. Sen fick vi klippa lite, och dra lite i det.
Jag: Jag vill inte höra mer!




Thank god att jag inte går i sexan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0