JAG <3 TOON DISNEY!

ÅÅÅÅÅH vad jag blev glad igår när jag såg att vi hade fått disney channel, toon disney och playhouse disney! Men idag blev jag om möjligt ännu gladare. När jag o linnea slog på toon disney imorse!! DE SPELAR ALLA KLASSIKER !!!!!!!!
Nyss vare Luftens Hjältar, nu är det Goof Troop och sen Hos musse och SEN ÄR DET QUACK PACK!!!!
JAG ÄR LYCKLIG !! JAG ÄLSKAR TOON DISNEY !!!!!! GÖR DET NI MED! :D :D :D Idag blire kolla på toon disney hela dan säger jag bara !!!! ÅÅååååh varje dag kör de typ 10 klassiska filmer! Igår var det fula ankungen och den där när kalle jobbar på hotell ! åh jag blir så glad i själen! Och så ser jag att amanda igår skrev att hon älskar disney. Det gör jag med, och ååhhhh toon disney är en kanal som är till för oss 89-95:or!
<333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Bella

Hejsan! Tycker er blogg är rolig att läsa, den e snyg också, men kan ni berätta för mig hur man lägger in en bild där uppe? Typ bloggdesign ? Skulle bli jätteglad om ni gjorde det. :D

2008-11-29 @ 10:08:24
URL: http://bellaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa! Toon Disney äger allt. Vi har också fått dom kanalerna! Me love! <3333

2008-12-01 @ 17:07:29
Postat av: matilda

oj glömde säga att det var jag som komenterade det som är namnlös xD

2008-12-01 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0