Onödigt långt inlägg

Jag överlevde matten. Jag vet inte hur det gick, det kan ha gått hur som helst. Provet var enkelt men jag är så himla dålig och slarvar som bara den. Aja, vi får väll se om några veckor. Annars så hade vi drama (med anledning av bokens dag?!) på eftermiddagen, man skulle spela upp en pjäs. Ingen spelade, utan alla stod i ett långt led och läste sina repliker. Ganska lame, men vi fick sluta ett. Då åkte jag till jakobsberg med Daniela och Malin och stötte på Amanda inne på gina tricot. Alltid lika trevligt att träffa henne, blir alltid så glad och vi skrattar åt allt. Annars så har eftermiddagen spenderats med plugg. Kan alla glosor på steg 26 i spanska och är på kapitel 13 i trampolinboken! Alltså har jag ett kapitel kvar. Överambitiösa amanda är i farten här, men jag ska ha VG på nationella på måndag. Jag ska det. Förresten så börjar sommarplanerna se bra ut nu! Det blir nog emmabodafestivalen med mina käraste vänner :) Och så bilresa-i-två-dagar-till-världens-ände innan dess. Vi ska besöka farfar i Hammerfest i Norge, men det blir okej. Är pepp på livet.


Puss på er

Kommentarer
Postat av: Caroline Werne

Haha "Är pepp på livet." Lät ganska roligt i mitt huvud när jag läste det! Men det är bra att du är pepp på livet! Men du ska väl komma ner till skåne också i sommar?! :D



2009-04-24 @ 10:10:26
URL: http://carolajne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0