Heaven forbid

Idag gick jag i skolan mellan 9.00-15.30 och det var rätt segt ett tag faktiskt. Vi filmade en intervju på ett café, annars ingenting. Men efter skolan fikade jag med Rebecca och Helen i Sickla köpkvarter och det var riktigt trevligt! Kom hem vid sju,  åt middag och sen fixade jag och pappa med lite papper som ska in till skolan imorgon och nu är klockan helt plötsligt nio! Herregud, var tar tiden vägen? Tiden bara försvinner. Imorgon går jag i skolan mellan 9.00 och 16.30. Sen har jag rast på en timma, och sen är det utställning av våra projekt mellan 17.30 och 18.30. Sen är det föräldrarmöte i en timma, och efter det ska jag hem. Lär bli en riktigt lång dag imorgon, men förhoppningsvis den enda på länge. För mitt schema är riktigt gött, den enda sena dagen är 15:40. Och jag har sovmorgon till ca 9:45 tre dagar! Åh.

Puss o sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0