School is killing me

Jag suger på att uppdatera och kommer inte bli bättre på att uppdatera inom de närmsta veckorna. Skolan rent ut sagt dödar mig. Det här är vad jag har framför mig: 

- Prov på EU, institutioner och Lissabonfördraget
- Rapportskrivning i Historia (välja fråga, vara källkritisk och få ihop något på 2000 ord)
- Matteprov
- Spanskaprov
- Företagsekonomiprov 
- Läsa ut "oranges are not the only fruit" (SOM SUGER) och ha muntligt seminarium på hela boken
- Ansvara för bloggning den 8 december när typ 120 personer besöker skolan (que?! kommer inte klara det) 
- Projektstart (VEM LÄGGER EN PROJEKTSTART 2 VECKOR INNAN JUL1?!?!?!?!) 


Ja, ni ser ju själva. Jag är död. 
Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: cess

när du inser att du överlevt får du smsa mig så åker jag mot stan efter skolan och så tar vi en fika! OKEJ. det ska bli av nu (eller då) och vi ska inte bli sånna som bara säger att vi ska träffas men aldrig gör det. gosh i miss you so much (åh hur gay blev inte detta på engelska men jaja)

2009-12-01 @ 17:43:55
URL: http://ceciliawirell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0