Sportlov

Idag i skolan hade vi debatt på morgonen, vi hade några olika ämnen som vi diskuterade bla aborter, fildelning och homosexuellas rätt till adoption. Det var faktiskt väldigt roligt, svenska lektionerna har blivit mycket mer intressanta sen vi fick Johannes. Jag gjorde bort mig lite också, alla skrattade i och för sig, men nog om det nu. Annars har det inte hänt mycket alls. Oscar tog ett nio år gammalt tigerbalsam runt ögonen (!!) och började gråta. Dessutom såg han ut som en knarklangare, vilket var jätteroligt. Alla var roade. På bgn fick vi chokladpudding och sen var det lov! Efter skolan var jag i stan med Daniela, och sen åkte jag till farmor för födelsedagsmiddag. Jag fyller ju 15 år och 11 månader idag. Haha, ok det var inte anledningen för att åka hem till farmor. Nej, farmor fyller år idag. Grattis till henne, och grattis till Viktoria  min klass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0