älskar

att spotify glömmer bort att terra mig med reklam var tredje låt :'''D har lyssnat typ på tio låtar i sträck (streck?) och det har inte brutits (bryts? asså wtf) en endaste gång!  ^^
Har gjort en diktanalys nu, en kvar...... fast asså tro inte att jag gjort hela nu. Nejnej jag skrev en rad ungefär, idag. Resten av jobbet har varit utspritt(utspridet????) på några veckor. Jag har kommit på att skolan fett inte är viktigt. Fast det är det ju iof. Hmmm struggling(struggeling?) with myself. Och stavning, damn vad dålig jag är på att stava nu för tiden typ


vackra anhängare! amanda vill inte döda headern! yay!

Kommentarer
Postat av: amanda

du får mig att framstå som typ .. djävulen eller nått näru säger så där haha.

2009-03-01 @ 19:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0