27/5

Känns nästan som om det var år och dagar sen jag skrev här sist, och jag börjar få små klagomål från min kompanjon. Så nu är det väl dags att blogga igen då. Igår var det operation dagsverke då vi skulle samla in pengar till gatubarnen i Zambia. Jag var tvungen att bära tunga stenar här hemma och sen var jag 100 kronor rikare, men allt gick till barnen. Annars då? Jo jag har varit i skolan idag och gått med i showkursens "dramagrupp". Jag ångrar mig väldigt mycket såhär i efterhand, för jag tror inte att det kommer bli sådär jättekul att stå på scen inför alla elever och lärare på skolan och imitera våra handledare. Så vi får väl se hur det blir med den saken, jag kan ju i och för sig spela träd eller något liknande. Aja. Efter skolan tog jag den första sprutan mot hepatit A och B på sjukhuset i Jakobsberg. Det gjorde verkligen ont, nästan värre än gardasil-sprutorna.

Creds till den som orkar läsa allt. Bjuder på en bild också.
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0