(sista) dagen för omval.

Ska man ha kvar kungstens som första?
Om jag inte kommer in - ska viktor rydberg fortfarande vara nr 2?
Tänk om jag väljer helt fel.
Sure, man kan ju ändra efter terminen börjat,
men då finns det inga garantier för att bli nöjd där man kommer in.
Vart kommer jag hamna? Kommer det vara skön stämning? Kommer man få några kompisar? Måste jag börja utan amanda? Pallar jag plugga varje dag? Är mina rutiner tillräckligt effektiva? Är detta typ livets vägskäl? Ska man ringa tarotlinjen? Eller bara be? Kanske skita i allt och börja här i byn? Varför finns det inga pannkakor hemma??

Alla mina spellistor på spotify är slutspelade och uttjatade. Posta gärna några listor här i kommentarfältet. Nu är typ enda chansen ni har att frälsa mig med ny musik som jag inte brukar ge en chans. Jag har lärt mig moonlight sonata på piano haha typ början, ni vet den där dystra.


Har tittat i josses tjocka bok med bilder från Paris typ mellan 1800-1995, så himla underbart. Bara älskar Paris mer och mer varje dag.
Kanske ska man börja franska skolan så man får åka dit i tvåan och parta järnet?
Denna dag är unken. Regnet pissar ner vårstockholm.

cred till alla som har delat min misär.

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHA ring tarotlinjen

2009-05-10 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0