Måndag

Inatt sov jag max 2 minuter eller något sånt. Jag vet inte varför, men jag kunde bara inte somna. Spelade spel på ipoden, kollade på tv, var inne på datorn osv. Så mitt humör är väll inte det bästa för tillfället. I skolan hade vi ingen idrott (tack gud!!!! det spöregnade ju) som vi egentligen skulle haft på morgonen. Klockan ett hade jag np i spanska, skrivdelen, och det gick helt ok. Fick även reda på resultatet från hörförståelsen i spanska vilket var 37/38 rätt. Yeah. Fan vad skönt det känns då jag trodde att jag inte skulle klara provet ens en gång. Imorgon är det sista np i matte så nu ska det pluggas. Ska först dammsuga mitt rum, sen blir det matte och talskrivande. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0