keep it sexy, in the backseat of the car

höhöhö här va det ju lika dött som floran i min hals HÖHÖHÖHHÖ!!    =D

Idag har jag vart på sjukhuset och dom grävde o höll på som bara den men det kom inget var vilket betyder att jag inte behöver komma dit mer om jag inte får en till hahaha. Hoppas verkligen jag får va frisk hela rhodos annars måste jag gå till deras läkare och asså 1. rabies/hiv och 2. kan inte grekiska så det blir jetesvårt

Jag älskar alla läkare jag har haft asmycket så jag har nästan blivit sugen på att bli läkare :O :O synd att jag går sam haha men om jag blir riktigt desperat kan jag ju plugga upp alla dryga kurser sen och halka in på utbildningen o iaf bli nån slags låtsasläkare woho!

Sen gick jag o shoppade, det va näääz. Nu bara degar jag. det är gôtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0