sommar

Det är phett med sommar!! Fanny och Malin har nu tagit studenten, nästa gång är det vi.. sjukt! Härligt! Vill nu! Som tur är har jag ytterst lite kvar i skolan så det känns bra, trots att vi ska gå ända till fredag.. Men myspys att vara med min fina klass. Idag ska vi ha middag hos mamma för fanny och mamma som fyllde år häromdagen. Mathias familj kommer också, ska bli trevligt att träffa dom. Det är alltså fannys boyfriends familj! Jag tror jag hinner bli frisk innan nästa helg, vilket innebär att jag kommer kunna sommarjobba. Tur! Fy vad gött det ska bli med löning sen.. Typ tio tusen, katchiing!

Nu ska jag nog dra på mig något och äta nåt brunchartat. hahah självmordstankarna går över nu när jag kan svälja igen! Tack gud för ann britt olsson, bästa läkarn på vårdis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0