Sommarloooov

VÄRT!
Idag har varit väärsta svullardagen. Elevrådet hade köpt in sju lådor á 10 kartonger jordgubbar hahaha så stoppade i mig typ minst 100 jordgubbar.. Plus fem kakor hehehee.. Sen gick vi i spöregnet till immanuelskyrkan o hade avslutningsjippo där. Kramade alla fina lärare.. Eller inte alla men typ svenne o guillermo. Fina G ska sluta :(( nutten<3 Sen gick vi till kinamuren och gamade i två timmar typ haha.. Shit jag har ingen spärr när det kommer till bufféer och deras sushi är ju så god o generös. AJAA.
Ikväll ska jag väl in till rålis där hela klassen ska sitta o kröka men inte jag! kul. Haha men det är väl obligatorisk närvaro mer eller mindre så jag åker nog in några timmar. Är fett otaggad på allt egentligen, känner mig fett trött osvosv.

L O V !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0