Söndag

Helgen har varit riktigt bra. I fredags så hängde jag först med Maddis och Bonnie i stan för att göra lite prylar, innan jag träffade på Katja och sen också Maggie. Jag var med dom ett tag, innan det bar av hem för ombyte och sen vidare till Skälby där min kusins studentmottagning väntade. Hon var så fin och lycklig och allt var bara så jävla bra. Jag kan inte fatta att hon tagit studenten. I alla fall. I går så jobbade jag på dagen, var hemma en snabbis innan jag drog till Hässelby och grillade med Maggie, Katja, Fanny och Maria. Det var myyyyssssspysss! Sen bar det av till Rålis där annat trevligt folk väntade. Riktigt bra kväll faktiskt. Somnade bredvid Maggie vid två-halv tre och vaknade vid tio imorse. Då drog vi ut och solade i några timmar innan jag åkte hem. Som sagt, en riktigt bra helg. Bjuder på en bild på mina snygga vänner. PUSS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0