17'e maj

Det har varit en helt underbar dag. Fick två oväntade besked i skolan, men jag blev helt överlycklig! Jag kommer nämligen få MVG i både spanska steg 3 och Engelska. Helt sjukt. Och så jävla underbart. Annars så har dagen rullat på, åt glass på lunchrasten och har iprincip suttit ute på skolans balkonger och stekt hela dagen. Efter skolan begav jag mig mot Råsunda för att se matchen mellan AIK och Åtvidaberg med pappsen, Jakob och lite familjekompisar.Stämningen på Råsunda var helt obeskrivlig, så mycket supportrar och solen sken hela tiden. AIK vann dessutom med 4-1 och dagen kunde inte slutat på ett bättre sätt. Nu ska jag göra sängen sällskap. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0