flitiga jules

Städade ju i typ förrgår så mitt rum blev asnajs. Igårkväll var jag hos min kära syster fanny på middag film och sömn. Idag har jag städat badrummet så det är asnajs. Jag vill till ikea och typ köpa lakan och sånt för jag är så trött på alla mina lakan. Jag saknar den där känslan av helt nya manglade hårda krispiga lakan.. ÅH! Men gud vilket ålderstecken. Det blir så när man är hos fanny hahaha, hon är ju typ 30 år på insidan :)
Usssch vad det regnar! Får se om jag pallar gå till linda hehehe.. (a)

Juste igår köpte jag ju joggingskor också, men bästa köpet var nog träningsstrumpor. FYYYY FAARAOOO VAD NAJS DOM ÄR! Har inte sprungit med dom än, men jag tog på mig dom förut o gick runt lite. Herregud vad underbara dom är. Vadderade i frontdynan och hälen, orgasm for your feet på riktigt. Måste köpa tio par till så kan jag gå runt med såna varje dag <3

Hoppas det blir lite vår snart igen så jag kan joggaaa....
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0