Ojojoj vars är juro?

HÄR!

Jag har feta blåmärket på armen eftersom jag blev misshandlad av fucking sl's spärrar igår helt utan anledning. Jag drog kortet gick igenom och sen BAM! bajskorvar.

I övrigt är jag trött på alla bittra kommunister som står på plattan + går runt och lever om i stan och i lund. Get a life. Men okej, dom kan väl få en eller tre dagar. Alla andra dagar är kapitalistdagar. Ha!

Nej nu ska jag duscha lite och fixa mig inför skolan där den stora tretimmarsdelen väntar. English reading + listening. Scary!

btw älskar jag sovmorgon

Kommentarer
Postat av: amhe

ofta du hade sooovmorgon :o har inte alla prov samtidigt?

2010-05-04 @ 09:56:41
Postat av: juro

haha duvet min skola är lite coolare än alla andras ;) nämen vi är lite sär

2010-05-04 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0